четвъртък, април 23, 2009

Випаджии за един ден

Мисля, че бях в детската градина, когато за пръв път пътувах със самолет. По новините бях гледал посрещания и изпращания на важни гости: кордони, музика, ръкостискания и целувки, хляб, сол и прочее. Очаквах нещо подобно.

Нищо подобно не се случи при излитането. За мое голямо разочарование нищо подобно не се случи и при кацането, въпреки че помахах от стълбичката на самолета. Същата история беше в обратната посока, но вече очакванията ми бяха по-умерени.

Чак завиждам на фатмаците, които ще дойдат за енергийния форум. Явно повечето проводени от кумова срама, участниците във форума ще получат един сериозен комплимент: музики, демонстрации, отцепено движение, полиция навсякъде.

Да бях аз, да се наснимам с ония ми ти девойчета в носии с голямо деколте, че като се прибера на село да показвам:
"Гледай, като отида на мисия, и какви мадами ме посрещат. Ай наздраве!"
или
"Тук виж, баща ти и чичо ти Жоро в брониранта лимузина. Тия стоте полицаи нас пазят".

Размечтах се.

Няма коментари: